HTML

Blogger Béla blogja

Londoni becsületes, munkából élő magyarokat lehúzó, átverő, belőlük élő magyarok elleni blog.

Friss topikok

  • Renáta Agócs: Üdvözlök Minden hasonló károsultat,mint jómagam! Nekem 6 évembe tellett, de múlt héten VÉGRE bírós... (2016.11.16. 19:40) Előszó
  • vima: "Ragyogó" a megjegyzése: 3 és 1/2 órán keresztül kapott pontos információt, tájékoztatást a kérdés... (2014.04.27. 17:30) iwiwen találtam, itt a helye!
  • Apró László: Üdvözlök mindenkit!Keresem azokat a személyeket akik bármilyen kapcsolatban voltak ,vannak Vivien ... (2014.02.20. 06:45) Módosítás
  • én is egy vagyok közületek: Pedig lennének történeteid, ha mernéd őket megirni te Szemét! (2011.12.04. 15:01) Újra itt
  • bloggerbela: @jbilly: Szia! Ez igen részletes volt, köszönjük szépen! (2010.11.30. 20:13) MLT

Linkblog

Módosítás

2010.11.30. 21:55 bloggerbela

 Változott a Mikulás ünnepség időpontja. Alább a link a hivatalos levélről:

Kedves Szülők!

Továbbítom Dr Zolnai Edit (LMI+ elnöke) levelét a Mikulás Ünnepségről, miszeint a korábban tervezett dátum december 4-ere változott!

Köszönöm a megértéseteket!

Üdvözlettel: Roberta

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerbela.blog.hu/api/trackback/id/tr612484646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smelike 2011.10.19. 19:45:04

Sziasztok!

Sike Juditról szeretnék infót,ha valaki már találkozott vele illetve a nevével és tud bármit róla kérem jelezze.Általa intézném londoni munkámat illetve szállásomat.
köszönöm

amadeuzka 2012.01.02. 15:08:43

@smelike: szia nekem egyik sismerősömnek intézett mindent és csak jót mondott róla. én is mennék ki viszont nekem meg nincs meg az elérhetősége nem tudsz ebben segíteni nekem? gjanos01@gmail.com

Edvinék 2012.10.16. 09:26:35

Mi egy Fresz Jánosnét alias Katika keresünk, aki egy vagyonért ügyintézést ajánlott.
Tud valaki segíteni, mert a megadott számát nem veszi már fel

Apró László 2014.02.20. 06:45:55

Üdvözlök mindenkit!Keresem azokat a személyeket akik bármilyen kapcsolatban voltak ,vannak Vivien Martina azaz Stefán Kata és párja Kozma Béla nevű személyekkel akik külföldi munkát hirdetnek különböző oldalakon ,és negatív események történtek velük.Nagyon fontos lenne .A telefon számom 70 650 54 24 az email címem kx77kawa@gmail.com . Minden megkeresésre válaszolok.Fogjunk össze az ilyenek ellen.
süti beállítások módosítása