HTML

Blogger Béla blogja

Londoni becsületes, munkából élő magyarokat lehúzó, átverő, belőlük élő magyarok elleni blog.

Friss topikok

  • Renáta Agócs: Üdvözlök Minden hasonló károsultat,mint jómagam! Nekem 6 évembe tellett, de múlt héten VÉGRE bírós... (2016.11.16. 19:40) Előszó
  • vima: "Ragyogó" a megjegyzése: 3 és 1/2 órán keresztül kapott pontos információt, tájékoztatást a kérdés... (2014.04.27. 17:30) iwiwen találtam, itt a helye!
  • Apró László: Üdvözlök mindenkit!Keresem azokat a személyeket akik bármilyen kapcsolatban voltak ,vannak Vivien ... (2014.02.20. 06:45) Módosítás
  • én is egy vagyok közületek: Pedig lennének történeteid, ha mernéd őket megirni te Szemét! (2011.12.04. 15:01) Újra itt
  • bloggerbela: @jbilly: Szia! Ez igen részletes volt, köszönjük szépen! (2010.11.30. 20:13) MLT

Linkblog

Kérdés & jókívánság

2010.04.02. 15:47 bloggerbela

Ma egy kedves levélíró, aki mellesleg az első levélíróm, a következőt írta:

"Ne haragudj hogy zavarlak de érdekelne hol tudom elolvasni hogy kik csapnak be: meg az is érdekelne hogy tudsz e valamit az premier inn szállorol köszi"

Ha valaki tud segíteni, kérem tegye meg! Ne csak önmagáért, vagy a kérdezőért, hanem minden jóérzésű honfitársunkért!


Kellemes húsvétot mindenkinek!

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerbela.blog.hu/api/trackback/id/tr201889795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evanyomdasz 2010.04.03. 17:15:24

2 fontot fizetnek szobankent. En az elso napon ott hagytam, mert hiaba kerdeztem csak utolag derult ki a tobbi lany mondta muszak vegen. A fonokot hiaba kerdeztem. Megsem halotta. Ez nekem nem eleg az alberletemre sem nemhogy az egyebb kiadasomra es meg a fiamat is tartsam el.
Hat ezzel nem on ossze a kotelezo minimalber mert nemis addnak annyi szobat es nemis lehetne magcsinalni 8 ora alatt.

De aki kevesebb penzbol is ki tud onni annak o lehet. Udv Eva

klumpácska 2010.04.13. 23:46:47

Sziasztok!

Premier Inn-ben dolgozok már március 17-e óta. Az elején tájékoztattak mindenről: 3 napos tréning (ami számomra hatalmas csalódás volt), 1.95/szoba, fizetés két hetente. Úgy kezdték a tájékoztatást, hogy az első egy-két hónap kemény lesz, nem is kicsit.
A főnököm szintén takarítóként kezdte ( egy éve van a Premier Inn-nél), ma már menedzser. Mivel nekem se kutyám, se macskám (csak otthon :-) ), egyedül jöttem ki, ez a munka megfelel addig, ameddig nem találok jobbat. Addig viszont sajnos vagy nem sajnos tűrni kell, ki kell tartani, de senki se mondta, hogy könnyű lesz. Akaraterőm még van, bár bevallom, jó párszor mondtam már, hogy felmondok (mondjuk ki nem...amikor nincs semmi eszköz, nem tudsz haladni, dolgozni, de mégis elvárják, hogy készen legyél. Ez a legnehezebb az egészben, nem az, hogy x szobát y idő alatt ki kell takarítani. Legalábbis számomra így van.)

Már túl vagyok az első fizetésen, amibe a tréning nincs benne, mert más helyen tréningeltek, ás más helyen kezdtem a munkát. Így kíváncsi leszek, mennyit kell futkosnom a tréning pénz után.

Ha bármi kérdés lenne: klumpacska@gmail.com

tunde acs 2010.04.27. 15:31:27

@klumpácska: szia azt szeretnem megkerdezni hogy te is kozvetiton keresztul jutottal ki ha esetleg beszamolnal arrol hogyan sikerult kijutnod nagyon halas lennek nagyon szepen koszonom es tovabbi szep napot kivanok
süti beállítások módosítása