HTML

Blogger Béla blogja

Londoni becsületes, munkából élő magyarokat lehúzó, átverő, belőlük élő magyarok elleni blog.

Friss topikok

  • Renáta Agócs: Üdvözlök Minden hasonló károsultat,mint jómagam! Nekem 6 évembe tellett, de múlt héten VÉGRE bírós... (2016.11.16. 19:40) Előszó
  • vima: "Ragyogó" a megjegyzése: 3 és 1/2 órán keresztül kapott pontos információt, tájékoztatást a kérdés... (2014.04.27. 17:30) iwiwen találtam, itt a helye!
  • Apró László: Üdvözlök mindenkit!Keresem azokat a személyeket akik bármilyen kapcsolatban voltak ,vannak Vivien ... (2014.02.20. 06:45) Módosítás
  • én is egy vagyok közületek: Pedig lennének történeteid, ha mernéd őket megirni te Szemét! (2011.12.04. 15:01) Újra itt
  • bloggerbela: @jbilly: Szia! Ez igen részletes volt, köszönjük szépen! (2010.11.30. 20:13) MLT

Linkblog

Újra itt

2010.11.29. 18:39 bloggerbela

 Elnézést kérek mindenkitől, hogy hónapokig nem hanyagoltam a blogot. Úgy éreztem, hogy nem indult be eléggé. De mostanában eljutottak hozzám olyan visszajelzések, hogy néhányan hiányolnak. Így most újra elkezdem szerkeszteni ezt az oldalt.

Továbbra is csak mások leveleire hagyatkozom, saját történetet nem írok, ezt a blog indításakor megfogadtam. 

Tehát várom a leveleket, kommenteket.

Üdv: Béla

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerbela.blog.hu/api/trackback/id/tr542481804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én is egy vagyok közületek 2011.12.04. 15:01:16

Pedig lennének történeteid, ha mernéd őket megirni te Szemét!
süti beállítások módosítása